yesterday

2012-09-16 - 14:32:05
pic1.morätter jag plockade igår pic2. jag igår pic3. jag igår pic4. jag och moa igår
Som ni märkte bloggade jag aldirg igår, men hjälpte till här hemma för att tjäna pengar till klasskassan. Sen så vid 11 tiden åkte jag och hämtade Moa så var med henne hela gårdagen och idag fram till 12-13 då hon vart hämtad. Och sen dess har jag pluuuuuggat och plockat lite på rummet. Ska snart äta, och sen plugga lite till. Och vid halv 5 drar jag in till Örebro för att köra träningsmatch mot lillån div3. Första matchen för i år, så är sjukt taggad!! xx
Postat av: mikaelae

åh. Söt blogg!
Gjort designen själv?
den var fin!

2012-09-16 - 14:57:16
URL: http://ccockiemonster.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: