Mina födelsdags presenter!

2012-09-16 - 15:27:00
Bättre sent än aldrig, eller vad säger ni? Även fast det nästan är en vecka sen jag fyllde ;) haha
1. Tjocktröja, från min syster. 2. Extern hårddisk 500 gb, från mamma&pappa. 3. Teckning, från min kusin dante. 4 Marabou mint, från mamma&pappa och kusinerna dante&saga. 5. Stickers, från mamma&pappa. 6. Pengar, från mamma&pappa, mormor&morfar, faster, kusinerna dante&saga och kusinerna martin&patrik 7. Tvål, från mamma&pappa. 8. Bok, från mamma&pappa. 9. Kort, från allihopa.
 

1. Svart långärmad, från Michelle. 2. Mysiga strumpor, från Linnea. 3. Pengar, från farmor och kusin Jasmine. 4. Kort, från farmor och kusin Jasmine. 5. Smyckessko, från farmor.
 
+ Rattmuff, Tvättsvamp, Hink, Lukta gott gris(till bilen) och ett iPhone skal, från Ronjis alltiopa,
som jag glömde att ta kort på..
Postat av: Tuuli

Svar:Vsg, hoppas du har haft en bra födelsedag!!<33

2012-09-16 - 15:35:20
URL: http://tuuliz.blogg.se
Postat av: Evelina

Sv: Varsågoood! ;) Vad mycket roliga/ fina saker du fick, haha! ;)

2012-09-16 - 15:38:25
URL: http://eveniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: