man måste äta, annars dör man!

2012-05-07 - 20:27:54
pic-jag just now,

Träningen gick bra för min del, men inte i helhet med alla andra. För träningen i sig var ganska lam. Men hoppas det inte blir så på matchen på onsdag, för då kommer vi förlora..
Kom nyss ur duschen, vart en snabbis för det fanns knappt inge varmvatten, tog slut imorse när jag duscha. Men nu ska jag ta någe och äta sen mysa ner mig i soffan med min op och kolla på tv xx
Postat av: SANDRA DAGH - BESTÄLL BLOGGDESIGN AV MIG

Från & med NU så går det att beställa bloggdesigner AV MIG. Så gå in på bloggen & kolla inlägget om det.. Om du är intresserad av att beställa en, så står det också där vad/hur du ska gå till väga ;) :D

2012-05-07 - 20:44:28
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: SANDRA DAGH - BESTÄLL BLOGGDESIGN AV MIG

Beställde det från ebay :D

2012-05-07 - 20:47:46
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: