hoppar.av.lycka.för.att.jag.har.internet.

2012-05-05 - 10:24:55
pic-väldigt väldigt gammal bild på mig och bella!

Äntligen har jag internet, fast det är för att jag är hemma hos belliis. Hemma funkar det fortfarande inte, hatar när internet krånglar.. Men kan berätta lite smått om dom senaste dagarna ni har missat.
Onsdags så pajade internet, så jag bakade kladdkaka och pluggade fram tills jag skulle på sista fotokursen. Mitt skal som jag hade beställt kom även då.
Torsdags var jag först i skolan, sen hem och pluggade lite och gjorde absolut ingenting fram tills min fotbolls träning började. När jag kom hem därifrån så väntade min nya älskling på mig, min iphone. Fick igång den tillslut utan att använda itunes! Så har knappt inga nummer nu, då jag inte synkroniserade från min gamla iphone..
Fredags var det först skola, sen hem i någon halv timme sen drog jag hit till bella. Vid halv 7 så var det springning med innebandy laget. Så jag tog bella's cykel och cyklade till Bea där vi skulle börja ifrån. Vi var bara 3 plus 2 tränare så vi joggade bara i cirka 30 min. Sen cyklade jag till bella, hoppade in i duschen och sen åt vi. Efter det kollade vi skräckfilm, hann bara se en innan vi vart trötta och gick och la oss vid 11 tiden.

Nu ska jag käka frukost för är jäkligt hungrig, och slå på en film och vänta tills bella&wille vaknar!
Postat av: Isacs Mamma

Önskar även dig en fin lördag söta du ! vad ska du hitta på?

2012-05-05 - 12:10:09
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Jättekul att du är med i tävlingen!!! Härligt! Nu håller vi tummarna :)

2012-05-05 - 12:10:11
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: