äta,träna,äta och träna!

2012-05-18 - 16:45:52
bild1.maaat bild2.syster och hennes kompis bild3.jag todayy bild4.äppelpaaaj

Igår vid lunch tid kom Bella hit. Vi tog det bara lugnt kollade på film och bakade chokladbollar. Stack på fotbollsträning på kvällen sen. Hon sov även över här, så imorse vaknade vi straxt innan 11. Och sen vid 1 tiden åkte hon hem för hon skulle till sin pojkvän. Så då började jag plugga. Har en massa saker i skolan den här veckan, har 2 föredrag, 1 prov och ett läxförhör. Så gäller att plugga nu i helgen så mycket det går! Sen vid halv 3 tiden cyklade jag med lillasyster och hennes kompis till Brändåsen för att äta på Donken. Det satt inte helt fel. Slog på med efterrätt också, äppelpaaj. Nu ska jag byta om till jogging kläder och åka ner till åsbro och jogga med innebandy laget, härligt! xx
Postat av: Amalia!

Hej :) jag har en helgens blogg på bloggen och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här: Du hittar den här: http://jagharettkonstigtnamn.blogg.se/2012/may/helgens-blogg-1.html

2012-05-18 - 17:02:51
URL: http://jagharettkonstigtnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: