snart,snart är lovet här.

2012-06-14 - 20:19:10
pic-från förra skolavslutningen, seriösa tjejer.
Idag var sista "skol"dagen innan sommarlovet som startar imorgon. Kan inte kalla det skoldag precis för det ända vi gjorde var att städa skåp/klassrum och så kollade vi på 9:ornas utspark. Så fick sluta redan 11, skönt. Då passade jag på att kolla klart på säsong 1 ov PLL, nu gäller det bara att hitta säsong 2 på den.. Iaf så är det avslutning i kyrkan imorgon på morgonen. Efter det får vi betygen och fika. Trevligt trevligt, sen är man fri från skolan några veckor. Det här sommarlovet hoppas jag kommer bli ett av dom bättre! xx

Postat av: Madame Hoffa

Nu har jag dragit igång en ny omgång av Dagens Blogg.

Vill du chansen att synas inför mina 600-700 unika besökare?

Gå in och anmäl dig, tävlingen avslutas vid midnatt :)

2012-06-16 - 10:51:50
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: