plugg,freshfood och gymnasium grej

2012-08-30 - 15:29:12
pic-jag just nu, så glad är jag när jag äter freshfood, 
Internet fungerar fortfarande inte hemma, därför har jag inte bloggat. Dom sa att det skulle vara fixat i tisdags, men ne. Så hoppas det är fixat tills nästa vecka! Just nu sitter jag på mamma's jobb och käkar freshfood(världens godaste sallad) Ska snart börja plugga också, skriver upp om mindra än 2 veckor, så nu måste jag plugga plugga plugga!! Så därför åkte jag hit efter skolan för att kunna plugga på datorn. Sen ikväll ska jag på sån här gymnasium grej, där man ser hur olika dom olika gymnasiumen är. Lite panik över det, är ju bara några månader kvar tills man måste välja.. Aja, nu ska jag njuta av min sallad, så ha det bra! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: