Internet hemma är paj.

2012-08-27 - 09:12:00
pic's-från i lördags när jag var med och spelade beach-fotboll med mamma's jobb.
Förlåt att jag inte har bloggat något denna vecka nu när jag har sagt att jag skulle börja blogga igen. Men bara för att jag sa det så pajade internetet i onsdags, och det fungerar inte än.. Så hemma fungerar bara 3g på mobilen, som inte är det snabbaste när man bor på landet. Iaf så sitter jag på mamma's jobb just nu, börjar inte förrens 10 i 10, därför följde jag med hit innan skolan. Annars så skulle jag suttit i skolan sen 20 över 8 imorse för det är då bussen går. Men då passade jag på att följa med hit för att plugga till Am-kortet, bra va? haha. Tror att internetet kommer tillbaka nån gång den här veckan. Så då börjar jag blogga igen! xx
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: