första skoldagen avklarad.

2012-08-20 - 19:44:00
pic-jag idag, första skoldagen.
Tänkte börja blogga nu när skolan har börjat igen och nu när jag snart ska få ny dator, happyface :) Tröttnade ju på att blogga under sommaren, men nu är suget tillbaka. Och även tiden, om man nu kan säga så. Kommer troligtvist bli massvis med plugg det här året, med 9:an och allt.Fast kommer nog ändå ha mer tid nu än vad jag har haft i sommar. För under sommaren njöt jag av att vara ledig, att göra precis vad jag ville, nästan, och av den lilla solen som fanns vissa dagar. Har haft en fantastisk sommar med underbara vänner, så ångrar verkligen inte att jag inte har bloggat under sommaren. Fast har tänkt på att byta till devote.se, som just nu verkar vara den bästa bloggportalen. För blogg.se har blivit sämre, tror inte jag är den ända som tycker det. Såå skulle vilja ha lite bloggnamns förslag om jag skaffar ny blogg :) xx
Postat av: Linn Ahlborg ♡

sv: haha oj, hade väldigt bråttom när jag skrev ;)

2012-08-20 - 20:05:50
URL: http://linnahlborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: