andra dagen på skräckfilms dagarna är nu avklarad!

2012-04-26 - 15:43:29
pic-jag todayy

Har varit två roliga men samtidgt jobbiga dagar. Och imorron så väntar den tredje och sista dagen på skräckfilms dagarna. Igår så skrev vi manus och bild manus på för- och eftermiddagen. Sen fick vi en lång paus mellan 15.00-17.00, då passade jag&linnea på att käka och bädda sängarna hemma hos henne. För jag&Michelle sov nämligen där inatt så slapp våra föräldrar hämta oss mitt i natten.. Efter pausen så började vi spela in filmen. Och i min grupp så var det jag,Rastgo och Michelle. Sen vid 22.00 kollade vi på skräckfilm med alla 8:orna på skolan, filmen var inge vidare men den var okej iaf. Nu ska jag vila mig lite och starta någon bra film, xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: