Tårtkalas.

2012-09-08 - 14:06:00

pic's-från igår!
Igår efter skolan drog jag,Linnea och Michelle och köpte tårta,choklad och dricka och drog sen vidare till Kumlasjön för att fira både mig och Linnea. Linnea fyllde ju i lördags och jag fyller på måndag. Så där tillbringade jag hela eftermiddagen/kvällen med dom och Nille. Kom hem runt 12 igår natt, så gick och la mig på direkten. Idag ska jag plugga och baka, ska ha släktkalas imorgon och måste ju ha något att bjuda på, haha xx
Postat av: Julia

Fin blogg!

Och om du gillar one direction så checka gärna min novell blogg om dom!

Kram:D

Svar: tack så mycket! :)
okej :D
acha.blogg.se

2012-09-08 - 15:37:07
URL: http://myonedirectionovel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: