internet funkar igen, lycka!

2012-06-21 - 15:49:01
pic-jag&michelle vid säbylund igår.
Inte bloggat nånting dom senaste 3 dagarna, men internet har inte fungerat sen i fredags och har knappt varit hemma dom senaste dagarna. Men nu funkar internet som tur är. Tog nästan en vecka tills dom hade fiat probelemet, lite surt.. Men tänkte berätta lite kort om dom senaste dagarna, så ni vet vad jag har gjort för sköj ;)
Tisdags. Kom Madde hem till mig, och vi gjorde inget speciellt. Drog ut och srang 6 km på kvällen tillsammans med pappa. Senare på kvällen försökte jag få internet att fungera, men lyckades inte..
Onsdags. Kom Michelle och hämtade mig så drog vi in till Linnea och gick och käkade på Fresh-Food. Sen drog vi till säbylund och badade. Blev sen hem skjutsad för Linnea skulle på match. Men sen vissade sig det att den var inställd, så mamma skjutsa in mig till Linnea igen och Michelle kom dit med. Drog till sjöparken en stund, sen hem till Linnea och sen tillbaka till sjöparken för att träffa Martin&Matte. Sov även kvar hos Linnea sen.
Idag. Vaknade runt halv 10 tiden. Var bara hemma och chilla hos Linnea. Sen åkte vi till Sjöparken och käkade med Michelles kusin och hennes pojkvän. Matade ankorna med maten som vart kvar, hihi :)
Nu ska jag följa med mamma och handla inför morgon dagen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: