FREEEEEEDAG!

2012-09-14 - 17:30:37
pic-jag på för några dagar sen.
Äntligen är det fredag och helg. Slutade så sent som halv 4 idag, på min skola så kallar dom det för normala tider man slutar. Igår så åkte jag,mamma,syster,ronja och hennes mamma till freshfood och åt är för dom skulle fira mig. Idag så åkte jag direkt hem efter skolan för att farmor skulle komma och fira mig, så vi åt kladdkaka med grädde, munkar och oreo. Ikväll ska jag bara ta det lugnt kolla på the big bang theory och umgås med min familj och min trevliga vän marabou mint. Hoppas ni får en bra fredags kväll xx
Postat av: Ellen

Hehe, var så lite..
Vad ska du göra i helgen? ;))

2012-09-14 - 22:14:42
URL: http://elllenz.blogg.se
Postat av: Ellen

Åh vad kul! :)
Vad spelar du för match, alltså vilken sport? ;)

Dra till stan och köpa mössa, godis och lite sånt. Annars bara
mysa och ta det lungt.

2012-09-14 - 22:21:29
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: