internet=lycka!

2012-05-05 - 18:43:09
pic-jag imorse.

Internet funkar nu igen här hemma :D Gissa hur lycklig jag är på en skala 1-10 nu?!  Åh, så himla skönt nu, känns så tomt utan internet. Fast smatidigt lite små skönt, för man hinner mer om man inte har internet. Tydligen så var teknikern här ute igår ikväll och fixade problemet. Har ingen anning vad problemet var, men vi var iaf inte dom ända som var utan internet här ute på landet.. Nu ska jag inte pladdra mer om mitt internet utan läsa bloggar! xx
Postat av: Line

Gillar du typpåsar? :)

Gjorde nyligen ett inlägg med en massa jätte grymma tygpåsar!



Gå in och kolla för tusan!: D

2012-05-05 - 19:28:28
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: