S O M M A R L O V !

2012-06-16 - 13:12:51
bild1. när vi precis hade fått våra betyg bild2. våran tårtaaa bild3. jag&linnea vid sjöparken
Gårdagen var toppen, den tillbringades med massa härligt folk. Dagen började med skolavslutning i kyrkan då vi även fick vår betyg. Kan inte klaga över dom, hoppas bara jag har kvar dom sen i 9:an. Efter avslutningen så åkte vi runt lite i kumla stannade även till vid Aramis och käkade kebabtallrik, en traditon för oss 3. Åkte och köpte tårta sen och drog hem till Linnea en stund innan vi åkte vidare till sjöparken för att fira att vi har sommarlov. Träffade på Gabbe och Alexis där så vi drog till Säbylund med dom och badade en stund innan jag var tvungen att åka hem. För att vi skulle ha familjefest med mamma's jobb hemma. Riktigt kul var det körde massa lika tävlingar, åt god mat och kollade på sverige-england. Hade allmänt kul rent ut sagt. Hoppas eran gårdag var fantiskt med! xx
Postat av: stina

hej! åh ja, älskar verkligen pll, så himla bra!



Jag ser den utan text här: http://watchseries.eu/serie/pretty_little_liars



vet att man kan se säsong 1 på swefilmer.com med svensk text men inte hur det är med säsong 2/3 :)



kram!

2012-06-16 - 14:44:05
URL: http://stinaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: