trådlöst internet.

2012-08-31 - 20:51:30
pic-jag idag.
Internet fungerar fortfarande inte hemma, så har fått låna mamma's chefs trådlösa internet, jätte snällt av henne!, så nu har jag internet men ingen dator, haha.. Eller jag har ju mamma's dator just nu, men ska få ny men den har vi inte köpt än. Men har en känsla att jag kanske får den om någon vecka för fyller om ca 10 dagar. Iaf så idag har jag varit i skolan, slutade halv 4, och då gick jag till mamma's jobb och sen åkte vi in till marieberg. Fixade present till Linnea som fyller imorgon och så fick jag med mig ett par ur läckra skor hem, kanoners! Nu ska jag ha fredags mys med min familj minus min syster som kommer sitta i skype hela kvällen.Ha en bra kväll allesammans xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: