gårdagen var riktigt braa!

2012-04-29 - 10:07:39
pic-jag yesterdayyy,

Vann matchen igår med 3-2, riktigt skön vinst vare! Direkt efter den så stack vi in till Marieberg för mamma skulle fixa nånting. Och det visade sig att vi skulle köpa ny mobil till mig. Hade ingen anning om det. Men nu är den beställd och kommer någon gång den här veckan, happygirl! Iaf, så fortsatte vi sen in till Örebro för att äta och kolla bio. Faster hängde också med. Så det var jag,syster,mamma och faster. Åt först på jensens bofhus och sen vid 9 drog vi oss mot bion för att kolla på kvarteret skatan. Den ända filmen som passade hos alla 4, haha! Men den var faktiskt bra och rolig! Sen kom vi hem vid halv 12 och då gick jag och la mig på direkten! Men nu ska jag byta om och fixa mig, för vid 11 kommer vilma och hämtar mig så drar vi in till Mariebeeeeerg :D xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: